مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-16سياسي

اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم


با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم، ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، عصر امروز تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر جمعه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونان این دانشگاه، به همراه روسای بیمارستان های استان در این جلسه حضور دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در همین رابطه یادآور شد: هر چه تذکر می دهیم و نامه می زنیم؛ کسی توجه نمی کند، کارخانه تولید بیمار در قم فعال است.

قدیر خاطرنشان کرد: فعال بودن صنوف و دورهمی های خیابانی نگران کننده است.

وی اظهار داشت: روز گذشته پیک بزرگ کرونا را در استان قم شاهد بودیم و 193 تَن در یک روز با علایم کرونا به بیمارستان ها مراجعه کردند و 128 تن نیز بستری شدند.

وی گفت: افزایش تعداد بیماران ارتباط مستقیم با شلوغی خیابان ها و مغازه ها دارد، متاسفانه فضای خیابان ها و سطح شهر به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و شاهد هستیم که بوستان ها بسته شده اند، اما در فضای سبز بلوارها و حاشیه رودخانه مردم در کنار هم حضور دارند.

وی تاکید کرد: کارخانه تولید بیمار در قم فعال است و هر چه نامه می زنیم، کسی به وظایف خود عمل نمی کند، فعال بودن صنوف و دورهمی های خیابانی نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم

اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم