مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-16سياسي

فعالیت پویش علی یاوران در شاهرود/300 بسته معیشتی توزیع می شود


پویش علی یاوران در راستای طبخ و توزیع وعده سحری برای خانواده های نیازمند در شاهرود آغاز به کار کرد و 300 بسته معیشتی نیز تهیه و به خانواده های کم برخوردار اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، برای دومین سال پیاپی، پویش علی یاوران با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در شهرستان شاهرود به همت هیأت میاندار خدمت این شهرستان آغاز به فعالیت کرد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا با حضور در شهرستان شاهرود ضمن بازدید از فعالیت های فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان حاضر شد و بر توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

سیداحمد عبودتیان افزود: فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی باید منسجم و متحد در راستای ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان تلاش کرده و با شناخت نیاز مخاطبان در در کشور آغاز شد، افزود: این پویش در راستای حمایت از خانواده های کم برخوردار و با توجه به منویات رهبر انقلاب در راستای کمک مؤمنانه فعالیت می کند.

قندهاری خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در طول سال نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر با طبخ و توزیع غذا و بسته های معیشتی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پویش علی یاوران در شاهرود/300 بسته معیشتی توزیع می شود

فعالیت پویش علی یاوران در شاهرود/300 بسته معیشتی توزیع می شود