مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-16سياسي

ملت ایران از حقوق خود در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید


نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور پیامی در واکنش به حادثه مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز)، گفت: ملت ایران از حقوق حقه خود در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید.

- اراک- نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور پیامی در واکنش به حادثه مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز)، گفت: ملت ایران از حقوق حقه خود در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید.

آیت الله دری نجف آبادی اعلام کرد: عاملان حادثه نطنز منتظر انتقام ملت ایران باشند اراک --- نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور پیامی در واکنش به حادثه 21 فروردین ماه در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز)، گفت: عاملان این حادثه منتظر انتقام ملت ایران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آورده است: اسراییل جنایتکار به عنوان جبهه کفر مقابل اسلام، در خاک پاک میهن اسلامی دست به اقدامی خصمانه بر علیه فناوری هسته ای دانشمندان این مرز و بوم زد که بدون شک انتقامی سخت از سوی ملت ایران در انتظار آنها خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: با توجه به اینکه پیش از این مقامات سیاسی و نظامی اسراییل صراحتاً گفته بودند که اجازه پیشرفت در رفع تحریم ها را نخواهند داد، تردیدی نیست که این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران از حقوق خود در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید

ملت ایران از حقوق خود در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید