مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-16اجتماعي

تخت خالی در اهر برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد


رییس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر گفت: تمام تخت های بستری این بیمارستان پر شده و هیچ تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر گفت: تمام تخت های بستری این بیمارستان پر شده و هیچ تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.

مسعود تربتی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیماران بستری شده در چند روز گذشته در مقایسه با چهار ماه قبل بیش از سه برابر شده است و در حال حاضر تمام تخت های بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر از بیماران کرونایی پُر شده و تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی این شهرستان نیز گفت: بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی منطقه ارسباران از آبان و آذر ماه سال گذشته بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته است و پزشکان و پرسنل این بیمارستان همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار مردم بوده و تا ریشه کنی کامل این بیماری نیز همچنان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: عامل اصلی خیز دوباره ویروس کرونا در شهرستان اهر، بی تفاوتی و عادی انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در این شهرستان، برگزاری دورهمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت خالی در اهر برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد

تخت خالی در اهر برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد