مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-16بين الملل

تحریم های آمریکا باید رفع شوند


سخنگوی رییس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به غنی سازی 60 درصدی توسط ایران گفت: تحریم های آمریکا باید رفع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست، پیتر استانو سخنگوی رییس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جمعه به آغاز غنی سازی 60 درصدی اورانیوم در ایران واکنش نشان داد.

سخنگوی رییس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت توسط آمریکا و انفعال اروپا در قبال تعهداتش در توافق هسته ای سال 2015 با ایران در این باره ادعا کرد: اینها تحولات نگران کننده ای است و هیچ توجیه معقول و نظامی از سوی ایران وجود ندارد! پیتر استانو در ادامه مدعی شد: هدف از مذاکرات وین این است که اطمینان حاصل کنیم که از این گام ها به عقب بر می گردیم، ایران به اجرای تعهداتش در توافق برجام باز می گردد و راهی پیدا کنیم که تمام طرف ها به طور کامل به برجام پایبند باشد و تحریم های آمریکا رفع شود.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین ساعاتی پیش از احتمال نشست اعضای برجام در سطح رؤسای هیئت های شرکت کننده در روز شنبه خبر داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در ادامه گفت که اعضای برجام قصد ایران برای افزایش غنی سازی تا 60 درصد را (در نشست امروز) مورد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا باید رفع شوند

تحریم های آمریکا باید رفع شوند