مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-16سياسي

ره توشعه تبلیغی انتخابات تولید شده است


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تهیه و انتشار ره توشه ویژه انتخابات 1400 است، که حاوی نکات انتخاباتی از رهبرمعظم انقلاب، مراجع معظم تقلید و اندیشمندان سیاسی، - است در حال آماده سازی بوده و تا چند روز آینده منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خوهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن بیان 3 محور مقدماتی جهت تبلیغ در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: محور اول بحث ره توشه تبلیغی مبلغان خواهران و برادران است که امسال نیز همانند سال های گذشته با سه عنوان ره توشه عمومی، ره توشه ویژه مباحث خانواده و ره توشه ویژه مبلغان اعزامی به مناطق مرزی تهیه و منتشر شده است.

وی ادامه داد: محور دوم تهیه و انتشار ره توشه ویژه انتخابات 1400 است، که حاوی نکات انتخاباتی از رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید و اندیشمندان سیاسی است که در حال آماده سازی برای استفاده طلاب و مبلغان سراسر کشور است و تا چند روز آینده منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد با اشاره به محور سوم اقدامات قبل از اعزام ماه مبارک رمضان 1400 بیان کرد: از حدود سه ماه قبل نشست های علمی و تخصصی مرتبط با ماه مبارک رمضان طراحی و برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره توشعه تبلیغی انتخابات تولید شده است

ره توشعه تبلیغی انتخابات تولید شده است