مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-16سياسي

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در تشییع جنازه ها در گناوه بیشتر شود


برخی تشییع جنازه ها در سطح شهرستان گناوه پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود که مسئولان باید از اینگونه تشییع جنازه ها با تعداد زیاد شرکت کننده جلوگیری کنند.

- حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تبریک حلول ماه ضیافت الهی اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 183 سوره بقره فرمودند: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ای کسانی که ایمان آورده اید روزه بر شما واجب شد همچنان که بر امت های گذشته نیز روزه واجب بوده است و فلسفه وجوب روزه و گرفتن آن را را برای رسیدن به تقوای الهی بیان می فرماید و از اینکه این توفیق بار دیگر نصیب ما شده باید شاکر باشیم.

امام جمعه گناوه افزود: ماه مبارک رمضان، ماه تلاوت قرآن و انس با کتاب آسمانی و ماه رحمت و مغفرت است و پیامبر در (ص) در خطبه شعبانیه می فرماید از خداوند با نیت های صادق و قلب های پاک بخواهید که شما را برای هم روزه گرفتن و هم تلاوت قرآن توفیق عنایت کند .

وی با اشاره به روایات از ائمه (ع) پیرامون اهمیت قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: خانه های خود را به تلاوت قرآن و ذکر خداوند باید منور و نورانی کرد و آثار تلاوت قرآن و ذکر خدا در خانه باعث افزایش برکت خانه، محل حضور ملائکه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در تشییع جنازه ها در گناوه بیشتر شود

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در تشییع جنازه ها در گناوه بیشتر شود