مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-16سياسي

استاندار: شرایط کرونایی ایلام حاد است


استاندار ایلام شرایط کرونایی استان را حاد و نیازمند رسیدگی و مراقبت فوری اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد نوذری اظهار کرد : این شرایط نباید به بهانه ای برای ضعیف شدن ارتباط بین مردم و مسئولان مبدل شود بلکه مدیران لازم است از طرق مختلف چون حضور در سامانه سامد، صدا و سیما، فضای مجازی این ارتباط را بیش از پیش تقویت نمایند.

وی با عنوان این مطلب که مسئولان در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: اتفاقاً در این شرایط سخت حضور مسئولان در کنار مردم بیش از پیش احساس می شود و آنان برای این مهم بایست بیشتر وقت بگذارند.

استاندار ایلام فضای کاری در ایام انتهای کار دولت را مهم حائز اهمیت خواند و گفت: مسئولان باید مواظب باشند به بهانه پایان و اتمام کار دولت حتی یک دقیقه از وقت خود را با بی انگیزگی سپری نکنند.

نوذری با عنوان این مطلب که اگر امروز مدیری درد مردم را درک نکند، فردا هم به درد نخواهد خورد، افزود: مسئولی که در این شرایط به جای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان دنبال تثبیت و حفظ صندلی خود در دولت آینده است به درد مسئولیت در هیچ دوره ای نمی خورد.

نوذری در بخش دیگری از صحبت های خود شرایط حاد کرونایی استان را نیازمند رسیدگی و مراقبت فوری دانست و گفت: ما بارها و بارها و با هر زبانی و با هر روشی در جهت پیشگیری از شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: شرایط کرونایی ایلام حاد است

استاندار: شرایط کرونایی ایلام حاد است