مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-16بين الملل

واکنش پاکستان به خرابکاری در نطنز: برجام باید ادامه پیدا کند


واکنش پاکستان به خرابکاری در نطنز: برجام باید ادامه پیدا کند سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به حمله خرابکارانه به سایت نطنز، گفت: اسلام آباد معتقد به تداوم گفت وگوها برای حل مسائل است و تاکید دارد که برنامه جامع اقدام مشترک (توافق هسته ای) باید ادامه پیدا کند.

زاهد حفیظ چودری روز جمعه طی نشست خبری هفتگی خود در اسلام آباد با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و بین المللی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا افزود: گفت وگو و تعامل تنها راه حل مسائل است.

وی در واکنش به حمله خرابکارانه در سایت نطنز گفت: پاکستان موضع ثابتی درخصوص حفظ برجام دارد و تاکید می کند که این توافق الگوی خوبی برای حل و فصل مسائل دشوار از طریق کانال های دیپلماتیک است.

بامداد یکشنبه 22 فروردین ماه بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید مصطفی احمدی روشن نطنز دچار حادثه شد که منابع رژیم صهیونیستی از دست داشتن این رژیم در این حادثه خبر دادند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره این اقدام تروریستی خرابکارانه تصریح کرد: اتفاق ناگوار که در نطنز رخ داد، بارها اسراییل گفته بود و امروز هم شنیده می شود و منابع مختلف نیز تایید می کنند، پشت آن رژیم صیهونیستی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پاکستان به خرابکاری در نطنز: برجام باید ادامه پیدا کند

واکنش پاکستان به خرابکاری در نطنز: برجام باید ادامه پیدا کند