مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-16سياسي

نهضت تأمین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه اندازی شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری همه دستگاه ها برای تسهیل در ساخت مسکن محرومان شد و گفت: نهضت تأمین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر جمعه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از اقدامات و فعالیت های این نهاد انقلابی، اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای بیشترین تعداد فقیر است و آمارهای کمیته امداد هم موید این موضوع است و به همین دلیل انتظار می رود شاهد خدمات مناسبی در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان از داشتن دریا، نفت و گاز و صنایع بزرگ بی بهره است، اضافه کرد: همین موضوع باعث افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش فقر در شهرستان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال کارهای بزرگی انجام داده است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد رفع مشکلات بیکاری جوانان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب کمیته امداد در اجرای نهضت ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان تاکید کرد: انتظار داریم با تلاش همه مسئولان ذیربط، تامین مسکن نیازمندان شهرستان دشتستان تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تأمین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه اندازی شود

نهضت تأمین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه اندازی شود