مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-16اقتصادي

توزیع 32 هزار سبد غذایی و معیشتی به نیازمندان ایلامی در ماه مبارک رمضان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 32 هزار سبد غذایی و معیشتی به نیازمندان استان توزیع می شود.

-  قنبر موسی نژاد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 32 هزار سبد غذایی و معیشتی به نیازمندان استان توزیع می شود که ارزش هر سبد معیشتی بیش از 300 هزار تومان است.

وی افزود: با مجوزی که از ستاد ها سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: برای اجرای این طرح که تحت عنوان طرح ایران مهربان و اکرام ایتام است، سامانه ای به آدرس ekram.

emdad.

ir طراحی شده که حامیان نیکوکار می توانند با مراجعه به این سایت و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان سرپرستی از ایتام مورد نظر خود را عهده دار شوند.

وی افزود: در استان ایلام 13 هزار زن سرپرست خانوار نیازمند، مورد حمایت کمیته امداد هستند که به لحاظ اینکه این زنان هم نقش مرد و هم زن را در تربیت و پرورش فرزندان خود ایفا می کنند، نیازمند توجه ویژه و خاص هستند.

موسی نژاد گفت: از سال گذشته کرونا هم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده های مددجو اضافه شده و در طول یکسال گذشته افرادی که خود تمکن مالی داشته و حمایت کننده محرومان بوده اند در اثر کرونا خودشان هم دچار مشکل شده و کارشان را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 32 هزار سبد غذایی و معیشتی به نیازمندان ایلامی در ماه مبارک رمضان

توزیع 32 هزار سبد غذایی و معیشتی به نیازمندان ایلامی در ماه مبارک رمضان