مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-16پزشكي

علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک مشخص شد


مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیایان سازمان دامپزشکی درباره علت مرگ 10 کیلومتری گربه ماهیان ساحل جاسک توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دو روز پیش فرماندار جاسک از فاجعه تلف شدن گربه ماهی ها در ساحل جاسک کهنه در غرب شهر جاسک به طول 8 تا 10 کیلومتر خبر داد و آنرا یک تراژدی، بسیار دردناک و غیرطبیعی خواند.

محمد رادمهر گفته است برای دومین بار متوالی در فرودین امسال در ساحل جاسک شاهد تلف شدن گربه ماهی ها هستیم.

در نگاه اول دلیل این اتفاق به نظر بیماری می رسید که تمام گربه ماهیان در ساحل مرده اند و به این دلیل با سازمان دامپزشکی کشور موضوع را مطرح کردیم.

کامبیز رخشانی مهر مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دامپزشکی کشور زوایای جدیدی از این تراژدی را باز کرد از نظر وی، چون همه این ماهیانی که تلف شده اند مربوط به یک نوع ماهی و به یک اندازه هستند نظریه بیماری در مورد آن ها منتفی است.

وی با احتمال بسیار زیاد و نزدیک به یقین معتقد است که این ها ماهی های صیادانی است که در دریا گرفتار طوفان و موج شده اند و صید های خود را رها کرده اند و آب و طوفان ماهی های بیجان را به ساحل آورده است.

رخشانی گفت: قایق ها و لنج هایی که برای ماهیگیری به دریا می روند بعضا گرفتار موج و طوفان سهمگین می شوند یا تورشان پاره می شود و مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک مشخص شد

علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک مشخص شد