مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-16سياسي

هشدار هیات نظارت بر انتخابات درباره تایید صلاحیت ها


رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا ها در شمیرانات درباره انتشار اسامی یا فهرست های جعلی تایید صلاحیت نامزد ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس, حمید مردانیان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورا ها در شهرستان شمیرانات در با خلاف قانون دانستن تبلیغات زودهنگام و غیر واقعی نامزد های انتخابات شورا های شهر و روستا اظهار داشت: ضمن رد وجود هرگونه اسم، اسامی یا فهرست تایید شده توسط این هیئت نظارت، صریحا اعلام می کنیم متخلفانی که با انتشار اسامی و فهرست های جعلی باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، بدانند که مستند به قوانین موضوعه مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این افزود: ارزیابی نامزد ها توسط هیئت نظارت، پروسه ای زمانبر و البته محدود بوده که به جهت حفظ و صیانت از حقوق داوطلبین با دقت و حساسیت های لازم صورت میگیرد.

مردانیان اظهار داشت: هدف اصلی در فرآیند احراز صلاحیت نامزدها، جلوگیری از ورود و تصدی افراد ناسالم و دقت از عدم حضور افراد ناشایست و وابسته به باند های قدرت و ثروت و البته با حفظ تعهدات شرعی بر مر قانون بوده که عمده وظیفه هیئت نظارت است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورا ها در شهرستان شمیرانات تصریح کرد: همانگونه که توضیح داده شد، عهد شرعی و قانونی بستیم که کوچکترین اغماضی در مورد افراد مسئله دار صورت نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هیات نظارت بر انتخابات درباره تایید صلاحیت ها

هشدار هیات نظارت بر انتخابات درباره تایید صلاحیت ها