مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-16فناوري

816 مدرسه روستایی در زنجان اینترنت دارند


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: 816 مدرسه روستایی در زنجان اینترنت دارند .

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه رایگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه در زمان اجرای فاز اول پروژه مذکور تعداد قابل توجهی از روستاهای استان زنجان از دسترسی به اینترنت پرسرعت محروم بودند، در پی سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زنجان و تعریف پروژه های توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای 20 خانوار استان، قرار شد، مدارس واقع در روستاهایی که به تازگی راه اندازی شده اند نیز در قالب فاز دوم به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: با توجه به پیگیری های اتصال تعداد 143 مدرسه روستایی باقیمانده در استان زنجان در قالب فاز دوم و به صورت متمرکز از سوی وزارت متبوع در مرحله عقد قرارداد است که به دلیل تعداد کم مدارس در مقیاس کشوری و عدم توجیه مالی برای پیمانکار با وقفه مواجه شده است.

سرایی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه اشاره شده، مسؤولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد و برقراری زیرساخت ارتباطی و تأمین ترافیک و در صورت نیاز تهیه مودم برای مدارس برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

816 مدرسه روستایی در زنجان اینترنت دارند

816 مدرسه روستایی در زنجان اینترنت دارند