مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-16پزشكي

وضعیت واکسن ایرانی درخشان است/ بیش از یک میلیون واکسن هفت آینده تزریق می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تاکنون 500 هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، گفت: تا پایان هفته آینده این رقم به یک میلیون و 300 هزار دوز خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، وزیر بهداشت که به منظور بررسی وضعیت شیوع بیماری در کشور تزریق شده است و تا پایان هفته آینده این رقم به یک میلیون و 300 هزار دز خواهد رسید.

دریافت واکسن از روسیه 9 ماه طول کشید دکتر نمکی با اشاره به اینکه ما واکسنی را که برای ملت ضرر داشته باشد وارد نمی کنیم و  ابزار آزمایش هیچ کشوری نمی شویم،گفت: از فروردین و اردیبهشت سال 99 مذاکرات و مکاتبات در ارتباط با واکسن کرونا با وزیر بهداشت روسیه آغاز شد و 9 ماه طول کشید تا به قرارداد تبدیل شود.

وزیر بهداشت درباره کار واردات واکسن گفت:  420 هزار دز و اکسن  از روسیه، 200 هزار دز از چین و حدود 126 هزار دز از هند وارد کردیم و در هفته دوم فروردین نیز حدود 700 هزار دز از کوواکس دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه داروهای وارداتی را بخش خصوصی وارد می کند، افزود: در بحث واکسن این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

دکترنمکی گفت: ما از داوطلبان حرفه ای و خوش سابقه  بخش خصوصی برای ورود واکسن به کشور استقبال می کنیم اما به دلالان این اجازه را نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت واکسن ایرانی درخشان است/ بیش از یک میلیون واکسن هفت آینده تزریق می شود

وضعیت واکسن ایرانی درخشان است/ بیش از یک میلیون واکسن هفت آینده تزریق می شود