مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-16سياسي

با شرکت در انتخابات ایرانی قوی رقم بزنیم/ تاکید بر مانع زدایی واحدهای تولیدی


باید به واسطه انتخابات به گونه ای آینده کشور را رقم بزنیم که از نظر علمی و فرهنگی و اقتصادی قوی شویم تا زیرساخت های موردنیاز کشور را تامین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در پیام نمازجمعه این شهرستان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به واسطه روزه داری و حضور در مهمانی خداوند، نزول قرآن و به واسطه فضیلت شب های قدر، ماه مخصوصی است.

پیوستگی زندگی ما با امام زمان (عج) وی خاطرنشان کرد: در  ماه مبارک رمضان بر اساس سوره قدر، فرشتگان بر امام عصر(عج) نازل می شوند، این یعنی پیوستگی زندگی ما با امام زمان (عج)؛ دادگستری که با غلبه بر ظالمان و ستمگران هر آنچه ظلم و جور است را برچیده و رسم عدل را بر زندگی انسان ها حاکم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، انتظار برای ظهور امام زمان(عج) را نیازمند انسان مومن و بصیر عنوان و تصریح کرد: انتظار به معنی قانع نشدن به وضعیت موجود و تلاش و جهاد برای رسیدن به شرایط مطلوب بوده و تحقق این مهم در دست قدرتمند امام عصر(عج) و منتظرین ظهور است.

بزرگداشت جوانان برومند تشکیل می داد همراه با امت اسلامی و به پیروی از امام راحل به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب نیز خستگی ناپذیر و با فداکاری مستمر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شرکت در انتخابات ایرانی قوی رقم بزنیم/ تاکید بر مانع زدایی واحدهای تولیدی

با شرکت در انتخابات ایرانی قوی رقم بزنیم/ تاکید بر مانع زدایی واحدهای تولیدی