مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-16بين الملل

تیم بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و چیزی بدست نیاورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هییت تحریریه نیویورک پست در ادامه این مطلب افزود: حتی تا پیش از انجام مذاکرات رو در رو و درحالیکه هیات های ایران و آمریکا در وین به سر می برند، - هییت تحریریه نشریه آمریکایی نیویورک پست در یک مقاله انتقادی علیه دولت بایدن درباره مذاکرات برجام که در وین در جریان است، نوشت تیم مذاکراتی بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و خود هیچ امتیازی بدست نیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هییت تحریریه نیویورک پست در ادامه این مطلب افزود: حتی تا پیش از انجام مذاکرات رو در رو و درحالیکه هیات های ایران و آمریکا در وین به سر می برند، تیم بایدن و بطریقی وزارت خارجه آمریکا از آمادگی واشنگتن در برداشتن تحریم های ایران خبر داد.

نیویورک پست اضافه کرد: ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت آمریکا آماده است تا تمامی تحریم ها را بردارد ، این درحالی است که این موضوع در تضاد با برجام است.

این نشریه پرقدمت آمریکایی درادامه می نویسد: در همان روزهای اول ریاست جمهوری جو بایدن، طرف های اروپایی تلاش داشتند تا وی را به برداشتن برخی تحریم های ایران که از دولت قبل اعمال شده بود، ترغیب کننداما بایدن گفته بود که ابتدا باید تهران گام نخست را بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و چیزی بدست نیاورد

تیم بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و چیزی بدست نیاورد