مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-16اقتصادي

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی بیمارستان سینا


با حمایت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت 100 میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری جهت بازسازی و تعمیرات بیمارستان سینا و اضافه شدن 120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اختصاص یافت که این بیمارستان برای بحرانها به صورت ویژه تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مبارزه با مورد نیاز استان اشاره داشت و گفت: درپیک چهارم براساس نقشه راه تدوین شده نسبت به توزیع و تجهیز امکانات درهمه شهرستانها اقدام شد و مانند گذشته باراصلی خدمات دیگر در مرکز استان نیست و امکان ارائه خدمات مطلوب درمانی بیش از گذشته فراهم شده است.

وی از دستور فوری دکتر نمکی برای اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات و بازسازی بیمارستان سینا تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: با این اقدام ارزنده 120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اضافه می شود و در واقع بیمارستانی مجهز برای بحرانها خواهیم داشت که همیشه با آمادگی پاسخ به بحران ها می تواند در بخش درمان کمک نماید.

 بازوند همچنین از اختصاص 20 میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات درمانی از جمله سی تی اسکن توسط وزیر بهداشت خبر داد و اظهار کرد: با همکاری و همراهی مردم و مسوولین از این پیک سخت عبور خواهیم کرد و برخود وظیفه می دانم از مردم عزیز، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف که در این بحران با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی بیمارستان سینا

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی بیمارستان سینا