مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-16سياسي

غنی سازی 60 درصد بر عزت و اقتدار کشور افزود


غنی سازی 60 درصد نیز جزو دستاوردهای عظیم دیگری بود که جزو اقتدار و عزت کشور ماست و از خدای متعال می خواهیم که هر روز این عزت و اقتدار را به ما بیشتر عنایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در برنامه سروش آسمانی که در زمان نماز جمعه به صورت زنده از شبکه قزوین پخش می شود با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از خدای متعال می خواهیم توفیق عبادت و بندگی در این ماه را به همه ما عنایت فرماید و همه بیماران شفا پیدا کرده و دل ها نسبت بهم مهربان شده و جهل و سست ارادگی در بین ما از بین برود و امید در بین ما افزایش یابد.

وی تصریح کرد: درباره خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند در ماه رمضان دچار گرسنگی و تشنگی می شویم که مدرسه معرفت است و به ما یاد می دهند که تشنگی و گرسنگی دنیا باید ما را به یاد روز قیامت بیاندازد، در قیامت آنچه باید این تشنگی و گرسنگی را رفع کند عبودیت و بندگی و ارتباط با خداست.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین خاطرنشان کرد: اگر در دنیا خود را مجهز به مهربانی با دیگران، صله رحم، احسان و بخشش کنیم در روز قیامت دچار گرسنگی و تشنگی نخواهیم شد.

قیامت، عرصه عمل و تکلیف نیست، دنیا مزرعه آخرت است و در دنیا باید ما اعمال خوب خود را برای روز قیامت کشت کرده باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی 60 درصد بر عزت و اقتدار کشور افزود

غنی سازی 60 درصد بر عزت و اقتدار کشور افزود