مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-16اقتصادي

تأمین 200 تن مرغ برای بسته بندها از فردا / قطعه بندی با شرط بسته بندی مجاز است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه قطعه بندی با شرط بسته بندی مجاز است، گفت: حساب بسته بندها و قطعه بندها از هم جدا است، الان به شرکت های بسته بندی اجازه توزیع مرغ قطعه بندی را داده ایم و قطعه بندی به تنهایی همچنان ممنوع است.

- ایوب فصاحت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره مرغ قطعه بندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: از شنبه توزیع مرغ به بسته بندها شروع می شود و از سهمیه مرغ استان تهران حداکثر 200 تن برای آن ها در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم در روزهای اول بتوانیم این مقدار تأمین تا مشکلی برای عرضه مرغ استان ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه قطعه بندی مرغ همچنان ممنوع است، گفت: بین بسته بندها و قطعه بندها تفاوت وجود دارد و در حال حاضر ما با بسته بندها کار می کنیم و قطعه بندی با شرط بسته بندی مجاز است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: مجوز بسته بندی در قرارگاه مرغ کشوری صادر و توزیع و نظارت آن با قرارگاه استان، با ریاست معاون اقتصادی استانداری و دبیری جهاد کشاورزی است.

فصاحت ادامه داد: 30 تا 40 درصد مصرف مرغ استان به شکل بسته بندی است لذا ما برای اینکه نیاز آن ها را تأمین کنیم و شرکت های بسته بندی را که آسیب دیده بودند رونق بخشیم قطعه بندی به شرط بسته بندی که تمام شرایط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 200 تن مرغ برای بسته بندها از فردا / قطعه بندی با شرط بسته بندی مجاز است

تأمین 200 تن مرغ برای بسته بندها از فردا / قطعه بندی با شرط بسته بندی مجاز است