مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-16ورزشي

پخش ویژه برنامه رمضانی «ماه ورزشی» از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اعلام کرد: بخش ورزشی این سازمان ویژه برنامه «ماه ورزشی» را در قالب برگزاری بیش از 14 مسابقه ورزشی به صورت مجازی در دو قالب مسابقات آنلاین و آفلاین برگزار می کند.

- پخش ویژه برنامه رمضانی ماه ورزشی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ایسنا/یزد معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اعلام کرد: بخش ورزشی این سازمان ویژه برنامه ماه ورزشی را در قالب برگزاری بیش از 14 مسابقه ورزشی به صورت مجازی در دو قالب مسابقات آنلاین و آفلاین برگزار می کند.

محمدفاضل یوسفی از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی خبر داد و در مورد مسابقات ماه ورزشی این سازمان گفت: مسابقات آنلاین در دو بخشِ برگزاری در استوری اینستاگرام و پاسخگویی در باکس، به صورت روزانه طراحی شده است و شامل مسابقات دومینو، رمز شکن، معما، تغذیه ورزشی می باشد، که شامل برگزاری مسابقات در پست اینستاگرام و پاسخگویی در کامنت ها در رشته های مسابقات استوژیت، لب خوانی، اتاق فرار و اسم فامیل است.

وی عنوان کرد: مسابقات آفلاین نیز به دو صورت ارسال عکس و فیلم طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، یوسفی خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه رمضانی «ماه ورزشی» از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

پخش ویژه برنامه رمضانی «ماه ورزشی» از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد