مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-16سياسي

سوء مدیریت های داخلی بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور


امام جمعه شهرستان مهریز عمده ترین مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را سوء مدیریت داخلی دانست و گفت: رفع مشکلات و موانع توسعه کشور در گرو روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی پیش از ظهر امروز در پیام جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور فقط به علت وجود تحریم ها نبوده و عمده آنها ناشی از سوء مدیریت های داخلی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نداشتن عجله در مذاکرات را ضروری دانست و افزود: باید تحریم ها به طور کامل برداشته شود بعد از برداشتن آن دولت ایران راستی آزمایی خود را آغاز می کند.

امام جمعه مهریز گفت: دولت ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب مذاکره خود هیچ عجله ای ندارد و باید از راستی آزمایی خود جواب قاطع کننده ای بگیرد.

حجت الاسلام محی الدینی در بخش دیگری از پیام جمعه خود به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد:  ملت ایران اگر می خواهند مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی رفع شود باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه مهریز سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره وتصریح کرد: سپاه نهادی فرهنگی نظامی که جهت اهداف آن انقلاب اسلامی جان فشانی کرده برای اسلامی و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت های داخلی بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور

سوء مدیریت های داخلی بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور