مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-16پزشكي

آمارهای دلهره آور کرونا در ایلام/ ثبت 32 فوتی در کمتر از یک ماه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تشریح آخرین وضعیت کرونا در ایلام، گفت: 32 فوتی در کمتر از یک ماه در استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزوده می شود و بر این اساس هدف همه مداخلات باید کاهش ابتلا باشد.

وی با اشاره به اینکه کاهش ابتلا به کرونا در استان هم راه دارد، افزود: کاهش تجمعات مثل مراسمات عروسی و عزا، کاهش حضور در اماکن غیرضرور مثل بانک ها و دفاتر پیشخوان، کاهش ترددهای غیرضروری، کاهش و یا حذف دورهمی های خانوادگی، افزایش استفاده از ماسک به بالاتر از 90 درصد، رعایت فاصله یک و نیم متری در جاهایی مثل صف نان و … این کارها را برای دو هفته در استان باید انجام شود.

صادقی فر اظهار کرد: پویش های نه به تجمعات، نه به عروسی ها، نه به مراسم ختم و …در استان باید راه اندازی شود، دو هفته زمان طلایی در اختیار داریم که باید نگذاریم اوضاع از کنترل خارج شود.

وی افزود: امروز پنج مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و این یعنی شروع یک مصیبت دیگر، نکته مهم این است که اگر افرادی به هر دلیل علامت دار شدند، حتی یک سرفه، ابریزش بینی، بدن درد، سردرد و … سریع و بدون فوت وقت مراقبت های سرپایی را آغاز کنند.

معاون علوم پزشکی ایلام بیان کرد: همچنین این افراد به مراکز منتخب کووید 19 در حوزه بهداشت در سراسر استان مراجعه کنند و با گرفتن دارو، تغذیه منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای دلهره آور کرونا در ایلام/ ثبت 32 فوتی در کمتر از یک ماه

آمارهای دلهره آور کرونا در ایلام/ ثبت 32 فوتی در کمتر از یک ماه