مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-16سياسي

روایت غذاخانه مهرورزان؛ نیازمندان را پای سفره مهدوی نشانید!


در ماه مبارک رمضان قرار داریم و دستگیری از نیازمندان و کمک به مددجویان به اشکال مختلف مورد تأکید دین اسلام و ائمه اطهار(ع) قرار دارد؛ بیاییم دستگیر نیازمندان باشیم تا خداوند در سخت ترین برهه های زندگی یاری گرمان باشد.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و دستگیری از نیازمندان و کمک به مددجویان به اشکال مختلف مورد تأکید و تصریح دبین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) قرار دارد و کمک به هموطنان و نوعدوستی، قدر و منزلتی بسیار بالا دارد.

امسال با توجه به شیوع مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد از آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

    وی با بیان اینکه سال گذشته 1170 میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی و چهار میلیون بسته معیشتی در قالب پویش ایران همدل برای نیازمندان جمع آوری شد، افزود: اطمینان داریم مرحله سوم این پویش، آثار پر برکتی برای کمک به نیازمندان خواهد داشت و رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان رقم خواهد زد.

 *توزیع 12 میلیون بسته غذای گرم در رمضان 99 وی از راه اندازی مجدد مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: سال گذشته در ماه رمضان 12 میلیون بسته غذای گرم و در مجموع با اجرای طرح های اطعام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت غذاخانه مهرورزان؛ نیازمندان را پای سفره مهدوی نشانید!

روایت غذاخانه مهرورزان؛ نیازمندان را پای سفره مهدوی نشانید!