مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-16اقتصادي

زالی: باید اکسیژن تأمین شود / بعضی ادارات محدودیت های کرونایی را اعمال نکرده اند


از ابتدای فروردین ماه 53 درصد مجموع بستری و 75 درصد مجموع مرگ و میر در افراد 60 سال به بالا رخ داده که البته این آمار در نوجوانان و کودکان زیر 10 سال با کاهش روبرو بوده و از 10,2 درصد در اسفندماه، - از ابتدای فروردین ماه 53 درصد مجموع بستری و 75 درصد مجموع مرگ و میر در افراد 60 سال به بالا رخ داده که البته این آمار در نوجوانان و کودکان زیر 10 سال با کاهش روبرو بوده و از 10,2 درصد در اسفندماه، به 4 درصد در فروردین ماه رسیده است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران از آماده باش کامل مراکز نقاهتگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زالی در جلسه شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در خصوص وضعیت شیوع بیماری در استان تهران، عنوان کرد: در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.

وی ادامه داد: استان البرز، بعد از استان گیلان، بالاترین شتاب بروز بیماری در موج چهارم را تجربه می کند، بنابراین در هم تنیدگی و تردد بین استان های تهران و البرز، می تواند یکی از مهمترین عوامل افزایش آمار ابتلا در پایتخت باشد.

زالی با اشاره به اینکه این اواخر حجم مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران، تاکنون بی سابقه بوده است، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: باید اکسیژن تأمین شود / بعضی ادارات محدودیت های کرونایی را اعمال نکرده اند

زالی: باید اکسیژن تأمین شود / بعضی ادارات محدودیت های کرونایی را اعمال نکرده اند