مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-16پزشكي

پلمپ 5 قلیانسرا در روانسر کرمانشاه


تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان به 931 نفر رسیده است.

- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر از پلمب پنج واحد عرضه کننده قلیان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

دکتر محی الدین امینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این واحدها توسط مرکز بهداشت شهرستان و دستور دادستان و با هماهنگی نیروی انتظامی پلمب و پرونده آنان به مراجع قضایی ارسال شد.

وی یادآور شد: در روزهای گذشته و با افزایش و تشدید بازرسی ها سه دفتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش عمومی نیز در شهر روانسر به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله اجتماعی پلمب شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز (جمعه) در مجموع 24 نفر بیمار جدید کرونا مثبت در این شهرستان شناسایی شدند ادامه داد : تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان به 931 نفر رسیده است.

امینی اظهار داشت: در حال حاضر هفت بیمار روانسری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 202 بیمار روانسری بستری شده اند.

وی اضافه کرد: ️ بالا رفتن آمار بستری های شهرستان زنگ خطر جدی است که احتمال تغییر وضعیت شهرستان، به قرمز را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 5 قلیانسرا در روانسر کرمانشاه

پلمپ 5 قلیانسرا در روانسر کرمانشاه