مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-16بين الملل

عراق و اقلیم کردستان درباره حملات اخیر به اربیل: تلاشی برای ایجاد شکاف بود


وزارت کشور عراق و وزارت امور داخلی اقلیم کردستان این کشور در بیانیه ای حملات اخیر به اربیل و مناطق دیگر عراق را تلاشی برای ایجاد اختلاف میان اربیل و بغداد خواندند.

- عراق و اقلیم کردستان درباره حملات اخیر به اربیل: تلاشی برای ایجاد شکاف بود وزارت کشور عراق و وزارت امور داخلی اقلیم کردستان این کشور در بیانیه ای حملات اخیر به اربیل و مناطق دیگر عراق را تلاشی برای ایجاد اختلاف میان اربیل و بغداد خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، وزارت کشور عراق و وزارت امور داخلی اقلیم کردستان این کشور با صدور یک بیانیه مشترک حملات اخیر به اربیل و مناطق دیگر را اقدامات تروریستی سازمان یافته علیه امنیت عراق و از جمله آن، امنیت اقلیم کردستان عراق و متزلزل کردن امنیت و صلح اجتماعی و تلاشی برای ایجاد فتنه و برهم زدن اوضاع کشور خواندند.

این دو وزارتخانه حملات اخیر را تلاش نافرجامی برای ضربه زدن به تحولات مثبت به دست آمده در زمینه روابط بین دولت مرکزی و دولت اقلیم کردستان عراق به ویژه در زمینه هماهنگی امنیتی دانستند.

وزارت کشور عراق و وزارت امور داخلی اقلیم کردستان این کشور در ادامه، تأکید کردند: به دنبال صدور دستور انجام تحقیقات از سوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، تیم های تحقیق مأموریتشان را برای شناسایی عوامل حملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق و اقلیم کردستان درباره حملات اخیر به اربیل: تلاشی برای ایجاد شکاف بود

عراق و اقلیم کردستان درباره حملات اخیر به اربیل: تلاشی برای ایجاد شکاف بود