مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-16اقتصادي

محمودزاده: خانه های خالی، دیگر صرفه اقتصادی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده اظهار داشت: به غیر از طرح ها و قرارداد هایی که در سال گذشته برای تولید پایدار مسکن منعقد شد، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای قانون مالیات های مستقیم تعداد بیشتری از واحد های مسکونی به بازار عرضه خواهد شد و دیگر نگه داشتن واحد های خالی برای مالکان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده اظهار داشت: به غیر از طرح ها و قرارداد هایی که در سال گذشته برای تولید پایدار مسکن منعقد شد، راه اندازی سامانه املاک و اسکان با هدف تعادل بخشی به بازار مسکن راه اندازی شد.

وی افزود: راه اندازی این سامانه و ثبت اطلاعات در آن، فوری ترین ابزاری بود که به بازار تعادل بخشید.

در ابتدا حدود 2 میلیون و 100 هزار واحد شهری خالی وجود داشت و با راه اندازی سامانه املاک و اسکان امیدوار به عرضه این واحد ها بودیم.

به گفته محمودزاده، دولت در سال گذشته و در مدت کوتاهی موفق به بارگذاری اطلاعاتی از وضعیت خانه های خالی شد که تا قبل از آن وجود نداشت.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در ابتدا یک میلیون و 500 هزار واحد خالی ثبت شد و سپس از مالکان خواستیم اگر اطلاعات ثبت شده خلاف واقع است و ملک معرفی شده فروش و اجاره رفته وارد سامانه شده و اطلاعات جدید را ثبت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: خانه های خالی، دیگر صرفه اقتصادی ندارد

محمودزاده: خانه های خالی، دیگر صرفه اقتصادی ندارد