مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-16بين الملل

درگیری داخلی میان مزدوران آل سعود در مأرب


منابع میدانی به المیادین اعلام کردند که درگیری های شدیدی میان نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی و حزب الاصلاح در مارب یمن جریان دارد و اینکه بر اثر این درگیری ها شماری کشته و زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع میدانی به المیادین اعلام کردند که درگیری های شدیدی میان نیروهای هادی و ائتلاف سعودی و حزب الاصلاح در مارب یمن جریان دارد و اینکه بر اثر این درگیری ها شماری از نیروهای عبد ربه منصور هادی و ائتلاف سعودی کشته و زخمی شده اند.

گزارشهای منتشره از سوی مرکز اطلاع رسانی استان مأرب حاکی از این است که عناصر الاصلاح، سوخت مورد نیاز نیروگاههای برق را تأمین نمی کنند و در این زمینه ناتوان هستند و این در حالی است که گرمای شدید همزمان با ماه رمضان، ساکنان را آزار می دهد و آنها از این شرایط رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین مرکز، شبه نظامیان حزب الاصلاح همچنین خط ارتباطی ایستگاه پمپاژ نفت صافر واقع در شرق مأرب با مرکز این شهر را قطع کرده اند و اجازه نمی دهند محموله های سوخت وارد شهر شوند.

بنا بر این گزارش، عناصر حزب الاصلاح روزانه حدود 40 هزار بشکه نفت را از صافر سرقت می کنند و در بازار سیاه به فروش می رسانند ولی اجازه نمی دهند مردم این استان از منابع نفتی خود استفاده کنندعناصر حزب الاصلاح روزانه حدود 40 هزار بشکه نفت را از صافر سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری داخلی میان مزدوران آل سعود در مأرب

درگیری داخلی میان مزدوران آل سعود در مأرب