مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-16بين الملل

آخرین تحولات در مأرب؛ نیروهای صنعاء به مقر نیروهای هادی نزدیک شدند


منابع خبری گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن طی 24 ساعت گذشته با پیشروی از سمت شمال غرب و غرب استان مأرب توانسته اند به مقر وزارت دفاع دولت مستعفی یمن نزدیک شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مناطق اطراف شهر مأرب طی 24 ساعت گذشته شاهد تحولات بسیار سریعی بود؛ که طبق گفته استاندار مأرب و از افراد وابسته به حزب اصلاح، این تحولات از نزدیک بودن سقوط مأرب خبر می دهد.

روزنامه پنجشنبه عرم السد تحت کنترل آتش باری آن ها در آمده و میزان تسلط آن ها بر این سد به 85 درصد رسیده است.

این منبع در ادامه همچنین گفت که نیروهای هادی تپه الخشب و کوه های الخشب را از دست داده ند و زیر آتش ارتش و کمیته های مردمی یمن از منطقه های اسد1 و اسد6 در الدشوش در شمال غرب شهر مأرب خارج شده اند که طبق گفته این منبع، نیروهای هادی با پشتیبانی فشرده جنگنده های ائتلاف سعی کرده اند الخشب را در نبردی که به مدت شش ساعت به طول انجامیده، پس بگیرند؛ اما باز هم موفق نشده اند.

 الاخبار می نویسد، پس از آنکه نیروهای صنعاء، سحرگاه روز گذشته، با یک موشک بالستیک میانبرد نیروهای هادی را بر هم ریختند، ارتش و کمیته های مردمی یمن توانسته اند از حمه الدیره در شمال غرب مأرب فراتر بروند و به سوی پایگاه نظامی که اتاق عملیات ائتلاف سعودی و مقر وزارت دفاع دولت هادی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات در مأرب؛ نیروهای صنعاء به مقر نیروهای هادی نزدیک شدند

آخرین تحولات در مأرب؛ نیروهای صنعاء به مقر نیروهای هادی نزدیک شدند