مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-16بين الملل

آمریکا از تحریم خط لوله «نورد استریم-2» عقب نشینی کرده است؟


یک دیپلمات اروپایی عدم اعمال تحریم علیه پروژه «نورد استریم-2» در بسته تحریمی جدید آمریکا علیه روسیه را یک نشانه مثبت ارزیابی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دیپلمات اروپایی در بروکسل، عدم اعمال اقدامات تنبیهی علیه پروژه نورداستریم-2 در بسته تحریمهای جدید آمریکا علیه روسیه را یک تحول و گام مثبت برای در راستای اجرای این پروژه خوانده است.

  این دیپلمات اروپایی به خبرگزاری تاس گفته، اینکه آمریکا در آخرین بسته تحریمی خود، هیچ محدودیتی علیه پروژه نورد استریم در نظر نگرفته است جالب توجه است.

این یک تحول مثبت برای آلمان و دیگر کسانی است که در حال ادامه تلاشهای بزرگ برای تکمیل این پروژه هستند.

  به گفته این مقام اروپایی، درحالیکه فشارهای واشنگتن بر مسکو در دیگر زمینه ها ادامه دارد، عدم اعمال اقدامات محدود کننده در ارتباط با پروژه خط لوله نورد استریم، می تواند نشان دهنده این فرض باشد که آمریکا قصد ندارد روابط خود را با آلمان بر سر نورد استریم پیچیده کند، چرا که با توجه به سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی بعید است اجرای آن متوقف شود.

  به گفته این دیپلمات، این اقدام در واشنگتن می تواند به عنوان آمادگی آمریکا برای پذیرش منافع کشورهای اروپایی تلقی شود و همچنین یک سیگنال به کشورهای اروپایی برای اتحاد با آمریکا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از تحریم خط لوله «نورد استریم-2» عقب نشینی کرده است؟

آمریکا از تحریم خط لوله «نورد استریم-2» عقب نشینی کرده است؟