مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-16بين الملل

سند جامع تهران و پکن، شکست راهبردی آمریکا در منطقه را رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال میرزا اسلم بیگ روز جمعه در مقاله ای با عنوان اقدامات راهبردی آمریکا در جنوب آسیا برای روزنامه اردو زبان امت نوشت: - فرمانده پیشین ارتش پاکستان با انتقاد از تحریم های اقتصادی آمریکا و تلاش برای پشتیبانی از توطئه ضدایرانی، گفت: امضای سند جامع همکار های تهران-پکن بیانگر شکست راهبردی واشنگتن و طرح های آتی دولت جوبایدن در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال میرزا اسلم بیگ روز جمعه در مقاله ای با عنوان اقدامات راهبردی آمریکا در جنوب آسیا برای روزنامه اردو زبان امت نوشت: آمریکایی ها متوسل به نیرو های نیابتی در جنوب آسیا شده اند و تلاش می کنند تا برای بازیابی اعتبار از دست رفته خود تمرکز ویژه ای بر ایران، چین و افغانستان داشته باشند.

وی برخی کشور های منطقه را نیروی نیابتی آمریکا علیه دیگر کشور ها خواند و افزود: واشنگتن برای تقویت جنگ سرد علیه چین درصدد تشکیل ائتلاف علیه این کشور است و برای پیشبرد این هدف بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن برای اروپا نیز خط و نشان می کشد.

ژنرال اسلم بیگ که از مخالفان سرسخت سیاست های آمریکا و دخالت این کشور در امور کشور های منطقه است، با اشاره به تنش های آمریکا با ایران، گفت: تهران طی چهار دهه گذشته هدف تحریم های سخت ایالات متحده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع تهران و پکن، شکست راهبردی آمریکا در منطقه را رقم زد

سند جامع تهران و پکن، شکست راهبردی آمریکا در منطقه را رقم زد