مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-16سياسي

ارائه لیست از سوی شورای ائتلاف مازندران برای انتخابات شوراهای شهر


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در شورای شهرهای لیست واحدی را ارائه خواهیم داد، - شکرالله رضازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، به آخرین اقدامات این مجموعه اشاره و اظهار کرد: در راستای ورود به انتخابات پیش رو، اولین گامی که شورای ائتلاف برداشت این بود که سامانه ای را در اختیار نیروهای ائتلاف قرار داد تا در آن عضو شوند .

وی گفت: با طراحی سامانه داخلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان مازندران، تاکنون 16 هزار مازندرانی عضو این سامانه شدند، همچنین 19 شهرستان از 22 شهرستان است قابلیت برگزاری مجامع را داشتند که تاکنون 200 هزار مازندرانی در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کردند.

  رضازاده افزود: در سامانه مذکور هیأت های موسس شهرستان ها، افرادی به عنوان سرگروه یک گروه 15 تا 25 نفره از تمام گروه های سنی، جنسی و صنفی را تشکیل می دهند، پس از برگزاری انتخابات داخل گروه ها اقدام پنج نفر سه نفر اصلی دو نفر علی البدل که حتما یک خانم جوان، یک فرد کهنسال و یک میانسال باشد، منتخب می شوند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با تاکید بر اینکه پایه اصلی شورای ائتلاف در مازندران انتصابی نیست بلکه انتخابی است، خاطرنشان کرد: پس از این  در سه انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لیست از سوی شورای ائتلاف مازندران برای انتخابات شوراهای شهر

ارائه لیست از سوی شورای ائتلاف مازندران برای انتخابات شوراهای شهر