مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-16پزشكي

تعداد تخت های بیمارستانی درزنجان به 1500 تخت افزایش می یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دو هزارو 300 تخت بیمارستانی در استان زنجان وجود دارد که با افزایش تعداد بیماران تا یک هزارو 500 تخت افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز قزلباش شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، به وضعیت حاد کرونایی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات تخت های بستری استان در اختیار این بیماران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های غیردولتی همکاری خوبی در این خصوص دارند، اظهار کرد: در صورت نیاز تختهای بستری کرونایی ها به یک هزار و 500 تخت نیز افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر دو هزارو 300 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد که در فاز اول یک هزار تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و طبق برنامه ریزی ها مقرر شده در شرایط خاص، با افزایش تعداد بیماران و در صورت نیاز بین یک هزارو 300 تا یک هزارو 500 تخت کرونایی ها افزایش می یابد.

قزلباش تاکید کرد: با توجه به وضعیت رنگ بندی زنجان فعالیت مساجد، باشگاه های ورزشی و اصناف مشخص شده ممنوع است و فعالیت تخلف محسوب می شود.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونایی استان افزود: در شرایط فعلی که واکسن در کشور محدود است این دارو به صورت سهمیه از سوی وزارت بهداشت در اختیار هر استان قرار می گیرد و تاکنون بیش از پنج هزار دوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد تخت های بیمارستانی درزنجان به 1500 تخت افزایش می یابد

تعداد تخت های بیمارستانی درزنجان به 1500 تخت افزایش می یابد