مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:102021-04-15بين الملل

واکنش آژانس اطلاعات روسیه به اتهام زنی های آمریکا


سرویس اطلاعات خارجی روسیه اتهام زنی های مجدد آمریکا درباره حمله سایبری و تعیین جایزه برای کشتن سربازان آمریکایی را بی معنی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز پنجشنبه ادعا های واشنگتن درخصوص نقش مسکو در حملات سایبری علیه زیرساخت های آمریکا را رد کرد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه ، این نهاد اطلاعاتی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: فقط می گوییم که کمترین علاقه ای به خواندن این چرندیات نداریم .

این بیانیه، دستور اجرایی جو بایدن رییس جمهور آمریکا را نمونه ای از لفاظی و اغراق گویی واشنگتن درباره توان نهاد های اطلاعاتی این کشور توصیف کرد.

دولت آمریکا روز پنجشنبه تحریم های جدیدی را علیه 32 فرد و نهاد روسی اعمال کرد.

کاخ سفید در بیانیه ای علاوه بر اعلام تحریم های جدید که به بهانه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و حمله سایبری علیه این کشور وضع شده اند، ده دیپلمات روس را به جاسوسی متهم کرده و از آن ها درخواست کرد آمریکا را ترک کنند.

این تحریم ها بر اساس دستور اجرایی رییس جمهور آمریکا با محور اعلام وضعیت اضطراری ملی علیه روسیه وضع شده که از 14 ژوئن امسال اجرایی می شوند و علاوه بر موارد ذکر شده، 6 شرکت روس فعال در زمینه تکنولوژی را نیز در بر می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آژانس اطلاعات روسیه به اتهام زنی های آمریکا

واکنش آژانس اطلاعات روسیه به اتهام زنی های آمریکا