مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 18:152021-04-15اقتصادي

فعالیت 166 مرکز مثبت زندگی در آذربایجان شرقی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از فعالیت 166 مرکز مثبت زندگی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرگل صحاف امروز در نشستی با اهالی رسانه با بیان اینکه 166 مرکز مثبت زندگی در این استان فعالیت می کنند، گفت: این مراکز با جذب 664 نفر تشکیل شده است و در این حوزه هزار و 670 مورد مراوده پرونده ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در توانبخشی معلولان فعالیت های گسترده ای انجام داده است، گفت: در امور مراکز روزانه توانبخشی فعالیت هایی از قبیل ارائه خدمات آموزشی توانبخشی با پرداخت یارانه 85 درصد خدمت گیرندگان در 85 مرکز برای سه هزار و 917 نفر خدمت گیرنده انجام می گیرد.

وی با اشاره به آمار تأمین وسایل کمک توانبخشی، گفت: خرید 28 هزار و 568 قلم وسایل و هزینه کرد مبلغ پنج میلیارد و 4 میلیون تومان برای تهیه سمعک، ویلچر، باطری، تشک مواج، تشکچه، ویلچر، پوشینه، عصا، واکر، توالت فرنگی، برجسته نگار، ساعت گویا، بازی های نابینایان، رکورد نابینایان و قند سنج نابینایان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: در خرید خدمات توان پزشکی و دندانپزشکی اعم از خرید خدمات از بخش خصوصی به توان خواهانی که به مرکز تخصصی دسترسی ندارند با هزینه کرد اعتبار 490 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 166 مرکز مثبت زندگی در آذربایجان شرقی

فعالیت 166 مرکز مثبت زندگی در آذربایجان شرقی