مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-15پزشكي

نوشیدنی و خوراکی سرد برای افطار ممنوع/ غذاهای سرخ کردنی از تغذیه باید حذف شود


دکتر طب سنتی با بیان اینکه نوشیدنی و خوراکی های سرد در زمان افطار نباید استفاده شود، گفت: با روزه داری اصولی در انتهای ماه مبارک رمضان حداقل 5 کیلو باید از وزن شخص کاسته شود در حالی که اکثر مردم دارای اضافه وزن می شوند.

- مرضیه توانایی جذب کند به همین دلیل توصیه می شود که آب جرعه جرعه و به طور گرم نوشیده شود تا جذب آن افزایش پیدا کند.

دکتر طب سنتی افزود: بعد از افطار با آب گرم و خرما حتما یک فاصله ای مانند نماز یا پیاده روی باشد و سپس سوپ سبکی که از سبزیجات،جو و بلغور آماده شده و خالی از گوشت و پیاز داغ است خورده شود.

توانایی بیان کرد: حرکات زیاد و راه رفتن زیر آفتاب برای روزه دار ممنوع است و یک مقدار برنامه ریزی ها در ماه مبارک باید تغییر کند، هرچند خواب زیاد هم توصیه نمی شود و باعث چند برابر شدن تشنگی می شود.

وی تصریح کرد: با روزه داری اصولی در انتهای ماه مبارک رمضان حداقل 5 کیلو باید از وزن شخص کاسته شود در حالی که اکثر مردم دارای اضافه وزن می شوند.

دکتر طب سنتی خاطرنشان کرد: در این ماه برای حفظ سلامتی غذاهای سرخ کردنی از تغذیه باید حذف شود و تمام غذاها باید و ماهی نیز در طی این ماه ممنوع است.

توانایی خاطرنشان کرد: روزه داران بهتر است غذاهایی که می خورند به صورت خوراک باشد و به همراه نان خورده شود، به این شکل از گرسنگی و تشنگی جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدنی و خوراکی سرد برای افطار ممنوع/ غذاهای سرخ کردنی از تغذیه باید حذف شود

نوشیدنی و خوراکی سرد برای افطار ممنوع/ غذاهای سرخ کردنی از تغذیه باید حذف شود