مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-15سياسي

باید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه آهن سراسری متصل شود


استاندار قم با اشاره به ظرفیت های مهم منطقه اقتصادی سلفچگان گفت :باید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه آهن سراسری متصل شود.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به ظرفیت های مهم منطقه اقتصادی سلفچگان گفت :باید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه آهن سراسری متصل شود.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم و دکتر مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور عصر امروز ضمن بازدید از چند واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مشکلات و موانع تولید در این منطقه را بررسی کردند استاندار قم عنوان کرد: شهرک های صنعتی قم که در شعاع 120 کیلومتری تهران واقع شده یک مزیت اقتصادی ویژه برای این استان است.

بهرام سرمست اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با شرایط خاصی که در خود دارد می تواند مکمل تولید و اشتغال در شهرک های صنعتی استان شده و تحول زیادی در اقتصاد قم ایجاد نماید.

مقام عالی دولت در استان قم ادامه داد: هدف اصلی مدیریت استان در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه موجود در آن است.

به گفته استاندار قم، برای رفع بخشی از موانع تولید و اشتغال و رسیدن به اهداف عالیه در مناطق ویژه اقتصادی باید تغییراتی در قوانین بصورت ملی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه آهن سراسری متصل شود

باید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه آهن سراسری متصل شود