مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-15پزشكي

اعلام وضعیت قرمز در تربت جام با موج چهارم شیوع کرونا


متاسفانه از روز دوشنبه وضعیت مطلوب این شهرستان در اپیدمی کرونا به قرمز تبدیل شد و با شروع موج چهارم این ویروس زنگ خطر بیماری در این منطقه به صدا درآمد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام گفت: متاسفانه از روز دوشنبه وضعیت مطلوب این شهرستان در اپیدمی کرونا به قرمز تبدیل شد و با شروع موج چهارم این ویروس زنگ خطر بیماری در این منطقه به صدا درآمد.

مرتضی حمیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با رعایت کامل پروتکل ها مدت سه ماه کلیه بستری ها و مراجعان به بخش کرونا در مراکز درمانی این شهرستان به صفر رسیده بود و با شروع فصل بهار و ایام تعطیلات مجدد این ویروس افرادی را درگیر کرد.

وی رفع ممنوعیت سفرها به مشهد را در قرمز شدن این شهرستان تاثیرگذار اعلام کرد و افزود: درست است که تربت جام شهرستانی در حاشیه استان قرار گرفته و محل تردد مسافران زیادی نیست اما ورود مسافر به مشهد و قرمز شدن آن، تاثیر بسزایی در شهرستان های همجوار گذاشته است.

حمیدی ادامه داد: این اپیدمی همچون زنجیره ای در حال انتشار است و بسیاری از ساکنان تربت جام برای انجام امور اداری و پزشکی به مشهد تردد می کنند که همین امر در قرمز شدن این شهرستان تاثیرگذار بود، علاوه بر آن دید و بازدیدها، برگزاری مراسم و سفر به شهرهای دیگر در ایام نوروز دامنه این بیماری را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت قرمز در تربت جام با موج چهارم شیوع کرونا

اعلام وضعیت قرمز در تربت جام با موج چهارم شیوع کرونا