مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-15اقتصادي

جلوی 30 فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سمنان گرفته شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 30 فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در این استان شناسایی و عملیات ساخت وساز در آنها متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، غلامرضا خراسانیان با بیان اینکه شناسایی این میزان تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی در نوروز امسال بود، اظهار کرد: هر سال با فرارسیدن نوروز، افراد سودجو با استفاده از تعطیلی این ایام به زمین خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام می کنند.

وی با اشاره به جدیت مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: برای مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی و همچنین زمین خواری و حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی، اقدامات ویژه ای از سوی امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نوروز انجام شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به حضور مستمر گشت های حفظ کاربری در تعطیلات نوروز گفت: با حضور این گشت های حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی 30 مورد کاربری غیرمجاز را شناسایی کردند و در اجرای تبصره یک ماده 10 قانون حفظ کاربری حکم توقف عملیات ساخت وساز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی 30 فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سمنان گرفته شد

جلوی 30 فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سمنان گرفته شد