مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-15سياسي

محسن هاشمی: اصلاح طلبان نسبت به تایید صلاحیت کاندیدای خود شک دارند


محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا اطلاعی از اردوگاه رقیب سنتی دارد یا نه ؟ گفت: خبرها از رسانه و برخی جلسات به گوش می رسد و آنها هم مثل اصلاح طلبان به دنبال اجماع هستند و قطعیتی در انتخاب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن هاشمی رفسنجانی گفت: مردم، بسیاری از مشکلات کشور را محصول تفکر اصولگرایی افراطی می دانند و این تفکر در جامعه باب است.

وقتی مسئولان معتدل هستند می توانند رضایت مردم را جلب کنند اما وقتی افراط بر جامعه حاکم می شود کشور را دچار مشکل می کند .

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: اصولگرایان نسبت به تایید صلاحیت مطمئن هستند اما اصلاح طلبان نسبت به تایید کاندیدای خود شک دارند.

همین امر موجب کثرت کاندیدا در بین اصول گرایان شده ولی عبور کاندیدای اصلاح طلبان از فیلتر تایید موجب مشکل و کاهش شور انتخاباتی شده است.

محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران درباره موضوع انتخابات و آینده سیاسی اصلاح طلبان با برنامه سعادت آباد گفتگو کرد.

شورای شهر تهران از رانت خواری در شهرداری جلوگیری کرد وی در پاسخ به اینکه در این 4 سال چه نمره ای به شورای شهر تهران می دهید؟ گفت: از 20 نمره من به شورای شهر تهران نمره 15 را می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: اصلاح طلبان نسبت به تایید صلاحیت کاندیدای خود شک دارند

محسن هاشمی: اصلاح طلبان نسبت به تایید صلاحیت کاندیدای خود شک دارند