مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-15سياسي

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید


رییس مجتمع پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش 500 درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید 19 با ظرفیت 28 تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت 22 تخت راه اندازی شد.

- بندرعباس - رییس مجتمع پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش 500 درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید 19 با ظرفیت 28 تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت 22 تخت راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تمدن دار با اعلام وضعیت بحرانی شدید در تعداد بستری های کرونایی در هرمزگان گفت: با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به این ویروس و همچنین بستری روزانه بین 40 تا 45 بیمار با تشخیص کووید، ششمین و هفتمین بخش کووید به فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت در این بیمارستان راه اندازی شده است که بنا به نیاز و درک موقعیت بحرانی موجود، اقدامات لازم برای راه اندازی بخش های بستری و ویژه کووید همچنان در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری کادر درمان و تمامی کارکنان بیمارستان که از زمان شروع ویروس تا کنون خالصانه خدمت کردند، تصریح کرد: در صورت عدم کنترل به موقع انتشار این ویروس، با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی، ارائه خدمات درمانی مطلوب و تامین نیروی انسانی با مشکلات متعدد مواجه خواهد شد و عجیب است که هنوز عده ای موقعیت بحرانی موجود را درک نکرده و بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید