مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-15اجتماعي

هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به روزه خواران


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه خواری اندیشیده و گشت های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

- سردار کیقباد مصطفایی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: انشاالله که همه ما بتوانیم از فیوضات معنوی این ماه عزیز بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه خواری اندیشیده و گشت های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی می باشد.

مصطفایی تاکید کرد: از روز شنبه تا این لحظه ای که در آن قرار داریم، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون برها، بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می توانند اقدامات و فعالیت های داشته باشند، بیان کرد: تمامی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به روزه خواران

هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به روزه خواران