مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-15پزشكي

بستری های کرونایی در بوشهر به 441 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بستری 441 بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونا یی بیمارستان های استان امروز، 441 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در 24 ساعت گذشته 89 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 37 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: 60 نفر در بخش مراقبت های ویژه می باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 24 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: امروز 4 نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 2 آقا با 76 و 50 سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون و 2 خانم با 86 و 81 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای فشار خون و کلیوی در استان بوشهر به ثبت رسید.

این مقام مسؤول بیان کرد: در شبانه روز گذشته 78 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده که از این تعداد 54 نفر از آن ها مثبت قطعی هستند.

کشمیری تصریح کرد: همچنان تعداد موارد مبتلا و بستری در استان بوشهر روند رو به رشد و افزایشی است، که برای پایان این دوره از بیماری نیاز به همراهی آحاد مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونایی در بوشهر به 441 نفر رسید

بستری های کرونایی در بوشهر به 441 نفر رسید