مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-15اقتصادي

سرمایه گذاران جهان از چین به آمریکا رو گردان شده اند


تحقیقات جدید نشان می دهد با وجود این که چین بهتر از آمریکا طوفان ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است، سرمایه گذاران جهان حساب بیشتری روی صندوق های سرمایه گذاری در سهام آمریکا باز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از راشاتودی، تحقیقات جدید ای پی اف آر گلوبال نشان می دهد با وجود اینکه چین بهتر از آمریکا طوفان ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است، سرمایه گذاران جهان حساب بیشتری روی صندوق های سرمایه گذاری در سهام آمریکا بازکرده اند.

این در حالی است که در سال 2020 که سهام جهان به علت پاندمی کرونا با سقوط شدیدی روبرو شده بود چین که بحران کرونا را به خوبی مهار کرده بود به مقصد برتر سرمایه گذاری در جهان تبدیل شده بود.

اما امسال طبق داده های ای پی اف آر گلوبال از دارایی های صندوق های سرمایه گذاری جهان، اوضاع سرمایه گذاری جهانی تغییر کرده و دوباره آمریکا جلوتر از چین به مقصد برتر سرمایه گذاران تبدیل شده است.

طبق این داده ها پس از انتخابات ریاست جمهور ماه نوامبر، جریان سرمایه خالص خارجی به سوی صندوق های سرمایه گذاری سهام آمریکا از منفی به مثبت تبدیل شده و در هفته منتهی به 7 آوریل به 170 میلیارد دلار رسیده است.

اما در همین هفته میزان سرمایه گذاری جهانی در صندوق های سهام چین کاهش یافته و به 29.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران جهان از چین به آمریکا رو گردان شده اند

سرمایه گذاران جهان از چین به آمریکا رو گردان شده اند