مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-15بين الملل

در ترسیم مرزهای دریایی با «تل آویو» از منافع لبنان کوتاه نمی آییم


رییس جمهور لبنان در جریان دیدار با معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفت: در ترسیم مرزهای دریایی با «تل آویو» از منافع لبنان کوتاه نمی آییم.

- رییس جمهور لبنان در جریان دیدار با معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفت: در ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو از منافع لبنان کوتاه نمی آییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از لبنان 24، دیوید هیل معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با میشل عون رییس جمهور لبنان در کاخ بعبدا در بیروت دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات لبنان رایزنی کردند.

طرف های لبنانی و آمریکایی بخش اعظمی از زمان دیدار خود را به گفتگو پیرامون مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اختصاص دادند.

میشل عون، رییس جمهور لبنان در دیدار با مقام آمریکایی تأکید کرد: در جریان مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی تحت هیچ شرایطی از منافع لبنان و حاکمیت ملی آن عبور نخواهیم کرد.

رییس جمهور لبنان خطاب به معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: اسراییل نباید از مناطق آبی مورد مناقشه اقدام به استخراج نفت و گاز کند.

پیشتر نیز عون با اشاره به شرط و شروط رژیم صهیونیستی در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، گفته بود: در این زمینه هرگز تسلیم باج خواهی های اسراییل نخواهیم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ترسیم مرزهای دریایی با «تل آویو» از منافع لبنان کوتاه نمی آییم

در ترسیم مرزهای دریایی با «تل آویو» از منافع لبنان کوتاه نمی آییم