مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-15بين الملل

سفیر امارات: برای تحقق رابطه سالم بین هند و پاکستان میانجی گری می کنیم


سفیر امارات در واشنگتن تاکید کرد، این کشور حوزه خلیج فارس میان هند و پاکستان به منظور کمک به آنها برای رسیدن به یک روابط سالم و عملی میانجی گری می کند.

- سفیر امارات: برای تحقق رابطه "سالم" بین هند و پاکستان میانجی گری می کنیم سفیر امارات در واشنگتن تاکید کرد، این کشور حوزه خلیج فارس میان هند و پاکستان به منظور کمک به آنها برای رسیدن به یک روابط "سالم و عملی" میانجی گری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع آگاه اعلام کردند، افسران اطلاعاتی ارشد هند و پاکستان در ژانویه سال جاری میلادی مذاکرات محرمانه ای در دبی به منظور کاهش تنش های نظامی بر سر منطقه مورد مناقشه کشمیر برگزار کردند.

یوسف العتیبه ، سفیر امارات در واشنگتن گفت: امارات در کاهش تنش ها در منطقه کشمیر و ایجاد یک آتش بس نقشی ایفا می کند و امیدوار است این تلاش نهایتا منجر به استقرار دیپلمات ها و برگشت روابط میان هند و پاکستان به سطحی سالم شود.

وی افزود: بدون شک آنها تبدیل به بهترین دوست های یکدیگر نخواهند شد اما دست کم می خواهیم روابط میان آنها را به روابطی سالم و عملی برسانیم؛ سطحی که آنها بتوانند حداقل با یکدیگر صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر امارات: برای تحقق رابطه سالم بین هند و پاکستان میانجی گری می کنیم

سفیر امارات: برای تحقق رابطه سالم بین هند و پاکستان میانجی گری می کنیم