مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-15بين الملل

نیویورک تایمز: احتمالا آمریکا فروش برخی تسلیحات به عربستان را تایید کند


روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد، دولت واشنگتن قصد دارد تا فروش تعدادی از تسلیحات تهاجمی به عربستان را متوقف کند اما احتمالا فروش تسلیحات دیگر که اهداف دفاعی دارند را تایید خواهد کرد.

- روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد، دولت واشنگتن قصد دارد تا فروش تعدادی از تسلیحات تهاجمی به عربستان را متوقف کند اما احتمالا فروش تسلیحات دیگر که اهداف "دفاعی" دارند را تایید خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، واشنگتن در ژانویه سال جاری میلادی به صورت موقت فروش جنگنده های اف-35 به امارات و مهمات به عربستان را متوقف کرد و تاکید داشت که باید بررسی های بیشتری درباره این توافقات بزرگ فروش تسلیحاتی که در دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شده بودند، انجام دهد.

در این گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است: هنوز مشخص نیست آمریکا چه سلاح هایی را به عربستان سعودی می فروشد و چه محدودیت هایی اعمال خواهند شد.

مقامات آمریکایی همچنان درباره اینکه کدامیک از تسلیحات فروخته شده تحت توافقات دوران ترامپ می توانند توسط عربستان برای دفاع از خود استفاده شوند، تبادل نظر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: احتمالا آمریکا فروش برخی تسلیحات به عربستان را تایید کند

نیویورک تایمز: احتمالا آمریکا فروش برخی تسلیحات به عربستان را تایید کند