مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-15سياسي

دیپلماسی دولت، التماسی است/ ترامپ و بایدن تفاوتی با هم ندارند


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه یکبار که رییس جمهور و وزیر امور خارجه مذاکره کردند و به نفع ملت ایران بود را به ما نشان بدهند،گفت: - دپیلماسی حاکم بر این دولت التماسی است.

به گزاش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمود نبویان دبیر کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی و رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با حضور در برنامه رینگ به گفتگو و مناظره پرداختند.

در ابتدای این برنامه، نبویان گفت: یکبار که آقای روحانی و آقای ظریف مذاکره کردند و به نفع ملت ایران بود را به ما نشان بدهند.

نباید حقمان را با التماس به دست بیاوریم وی افزود: با صراحت می گویم این دولت برای بحث های انتخاباتی و سیاسی نیاز دارد و اگر واضح تر بخواهم بگویم ما معتقدیم حق مان را نباید با التماس به دست بیاوریم، دیپلماسی حاکم بر این دولت و آقای ظریف، دیپلماسی التماسی است، مثلاً اگر نطنز را زدند می گویند دام است و جواب ندهید! حاج قاسم را زدند، نه هیچ کاری انجام ندهید! فخری زاده، نطنز 1 را زدند، کشتی ما را زدند، نه جواب ندهید! این تفکر اصلاً تفکر خوبی نیست.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملت مقتدری است، اما متاسفانه دولتی ها دنبال این هستند که در انتخابات و برجام هم عین جمله آقای ظریف است عمل کنند یعنی هرگونه توافقی بهتر از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی دولت، التماسی است/ ترامپ و بایدن تفاوتی با هم ندارند

دیپلماسی دولت، التماسی است/ ترامپ و بایدن تفاوتی با هم ندارند