مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-15ورزشي

کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود/ تاثیر غیبت «اسماعیل مطر» در الوحده


روزنامه «الاتحاد» امارات با اشاره به تجربه بالای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد در دیدار با الوحده، کفه ترازوی آمار به سود نماینده ایران بوده است.

- روزنامه الاتحاد امارات با اشاره به تجربه بالای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد در دیدار با الوحده، کفه ترازوی آمار به سود نماینده ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با یک گل الوحده امارات را شکست بدهد.

روزنامه الاتحاد امارات در مطلبی به تحلیل این باخت پرداخت و نوشت باوجود اینکه تن کاته سرمربی الوحده باخت به پرسپولیس را غیر منصفانه تلقی کرد اما آمار دو تیم با آنچه که سرمربی الوحده می گوید چندان مطابقت ندارد تا جایی که کفه ترازوی تمام جزییات به سود پرسپولیس سنگینی می کند.

این روزنامه با مقایسه بعضی از آمارهای بازی بین دو تیم، نوشت: نتیجه تایید می کند که الوحده در بهترین حالتش نبوده است و اینکه عامل تجربه به حریف اجازه کسب سه امتیاز را داد؛ باوجود اینکه این پیروزی ساده به دست نیامد.

در صورتی که داور مسابقه منصف بود و برخورد عمر خربین در محوطه جریمه پرسپولیس را پنالتی اعلام می کرد، امکان داشت الوحده با یک امتیاز از بازی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود/ تاثیر غیبت «اسماعیل مطر» در الوحده

کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود/ تاثیر غیبت «اسماعیل مطر» در الوحده